سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۰۶۵
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۱

فکرشهر: فرمانده دریابانی بوشهر از توقیف یک فروند قایق فاقد ساماندهی و بدون هویت با ادوات صید ترال و ۳۴۰ کیلوگرم صید قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ اسماعیل قائدی با اشاره به رصد و پایش مرز دریایی خلیج‌فارس در استان بوشهر و شناسایی متخلفان اقتصادی اظهار داشت: برخورد با تخلف اقتصادی از جمله قاچاق کالا، سوخت، صید و صیادی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه صید غیرمجاز در خلیج‌فارس مورد برخورد قاطع مرزداران قرار می‌گیرد گفت: یکی از مأموریت‌های مهم نیروهای مرزبانی در خلیج‌فارس برخورد قاطع با صید غیرمجاز است که در این راستا شبانه‌روزی فعالیت می‌شود.

توقیف یک قایق با بیش از 340 کیلوگرم صید غیرمجاز

فرمانده دریابانی بوشهر از توقیف یک فروند قایق فاقد ساماندهی و بدون هویت با ادوات صید غیرمجاز ترال خبر داد و بیان کرد: با همکاری عوامل منابع آبزیان بندر عامری یک فروند قایق صیادی فاقد ساماندهی و بدون هویت در چند مایلی بندر عامری شناسایی و توقیف شد.

قائدی ضمن اشاره به دستگیری 3 نفر متهم، افزود: با توقیف شناور یاد شده 345 کیلوگرم آبزیان صید شده غیرمجاز شامل میگو و ماهی و ادوات صید غیرمجاز از جمله تخته و تور ترال کشف شد.

وی با بیان اینکه مکشوفات مربوطه برای طی کردن مراحل قانونی به پست کنترل مرزبانی انتقال داده شد افزود: صید غیرمجاز برخی افراد سودجو علاوه بر نابودی و تخریب زیستگاه آبزیان در خلیج‌فارس سبب خارج شدن آبزیان از چرخه غذایی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر